Kerst 2013

In november besloten we dit jaar 'niet aan Kerst te doen'... We vieren wél gewoon de geboorte van Christus, maar we doen niet mee aan de kerstgekte die weer helemaal los is gebarsten.
Het eten zal ook lekker en goed zijn, want dat is het hier altijd. Maar dit jaar geen gevulde kalkoen, grote kerstbomen en 7-gangen-menu's.
Ook op mijn blog ga ik dit jaar dus geen bijzondere kerstrecepten plaatsen. Ik denk dat veel mensen met Kerst eten wat ze normaal ook (willen) eten, maar dan iets meer en iets duurder.
Mijn blog staat al vol met 'gewone' recepten, en de portiegrootte daarvan kan iedereen helemaal zelf bepalen gelukkig.
Met het zoekwoord "Kerst" krijg je ook nog een lijst van recepten die ik al eerder plaatste en die uitermate geschikt zijn voor een kerstdiner. Keuze genoeg dus.
Op Eerste Kerstdag eten we hier konijn, en het resultaat zal bepalen of dit recept mijn blog gaat halen. Wie weet zien jullie dus volgend jaar een kerst-Flappie-recept :-)

Ik wens iedereen hele gezellige, smakelijke en goede Kerstdagen!

Martine

Reacties

  1. herkenbaar hoor! Zo gaat het hier ook en je raad nooit welk plaatje ik ook had gezocht om een kerstwens bij te schrijven ;) haha hetzelfde plaatje ;)
    Jij ook alvast gezegende dagen toegewenst!
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten