14 februari 2014

Nieuwe look!


Aanvulling september 2015:
Dit bericht schreef ik toen ik nog zoutarm moest eten. Sinds september 2013 ben ik gestart met koolhydraatbeperkte voeding, en sinds die tijd houd ik véél minder vocht vast. Niet alleen mijn zoutarme dieet is verleden tijd, maar ook mijn plasmedicatie is ook nog eens met 75% verminderd!!
Lees meer...

Hoi!

Wanneer je al eerder een bezoek aan mijn blog hebt gebracht, valt het je misschien op dat 'De keuken van Martine' een nieuwe look heeft gekregen. Aangezien mijn eetpatroon het afgelopen halfjaar behoorlijk is veranderd, vond ik het hoog tijd om mijn blog ook te veranderen. De strekking 'zuinig met zout' is overigens hetzelfde gebleven hoor! Maar naast zoutarme recepten vind je in de toekomst ook wat meer koolhydraat-beperkte recepten.

Wanneer je een recept opent (op de titel klikken) kun je nu onderaan de pagina op printen klikken. Handig als je het wilt gaan bereiden en je de pc niet in de keuken hebt staan ;-)
Daarnaast kun je nu zien welke van je facebookvrienden deze blog 'leuk vinden' en ik zou het natuurlijk fijn vinden als jij dat facebook-vinkje (in het menu aan de rechterkant) ook aan wilt klikken! Want ja, hoe meer likes, hoe meer mensen er naar mijn blog komen natuurlijk ;-)
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Onderaan de recepten kun je nu ook aangeven wat je ervan vindt. Lijkt het je lekker? Vind je het teveel werk? Klik op het juiste antwoord. Je kunt natuurlijk ook altijd een reactie achterlaten en zo nodig beantwoord ik je vraag.
Door bovenin de blog op 'contact' te klikken kun je ook vragen stellen of mailen.

Zijn er nog dingen/recepten in deze blog die je mist? Dan hoor ik dat graag!

3 opmerkingen:

  1. Nou, ik heb je geliked hoor;) hoe heb je dat trouwens gedaan met de link van facebook? Ik krijg t maar niet voor elkaar. Nou ja... Mooie en verzorgde blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je site ziet er inderdaad fris en overzichtelijk uit! Leuk zo met een aanrechtblad op de achtergrond, erg toepasselijk.
    Handig ook dat je nu je recepten kunt printen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is ie geworden lekker fris, ik volg je al een poosje en ga je face book liken hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen