Een rode groene smoothie...

Vanmorgen deed ik een la van de koelkast open en op de bodem lag overal bloed...
Althans, zo zag het eruit.
Gelukkig realiseerde ik me direct dat het bietensap moest zijn, want er lag nog een pakje gekookte bieten in de la :)
Maar ja, ook bietensap wil je niet onderin de la hebben, dus de hele fruitlade leeggehaald en schoongemaakt.
Omdat ik de lekkende bieten natuurlijk niet terug wilde leggen, besloot ik er direct een smoothie van te maken. Na een inspectie van mijn fruitschaal kwam de volgende smoothie tot stand.



Ingrediƫnten voor 4 glazen:
500 gram gekookte bieten
1 nectarine
1 banaan
500 cc water
5 druppels stevia

Bereiding:
Alles in grove stukken snijden, water erbij en blenderen maar!!!! Voeg stevia naar smaak toe, ik vond 5 druppels voldoende.

Reacties