De titel van het kookboek is bekend!

Twee weken geleden vroeg ik jullie om mee te denken over een titel voor het kookboek waaraan ik ga meewerken. Er kwamen veel reacties, heel erg leuk en bedankt daarvoor!!

De winnende titel is geworden: Natuurlijk samen koken.
Mariëlle Kleijkers heeft de naam bedacht (via de blog van iemand anders die meedoet aan het boek) en wint dit boek zodra het op de markt komt. Gefeliciteerd!

Inmiddels zijn ook de hoofdstukken van het boek bekend. Het zal jullie niet verbazen dat ik het hoofdstuk 'koolhydraatbeperkt' voor mijn rekening neem :-)
Dit zijn de overige hoofdstukken:
Ontbijt
Voorgerechten
Soep
Hoofdgerechten vlees
Hoofdgerechten vis
Hoofdgerechten vega
Nagerechten
Lunch
Smoothies en dranken
Tussendoortjes
Feest zoet
Feest hartig
Traktaties kinderen
Brood, pizza enz
High Tea / Gebak
Rawfood
Kruiden, wildpluk en eetbare bloemen
Essentiële olie gerechten
Kinderen

Voor elk wat wils dus... Ik houd jullie op de hoogte!

Reacties