14 januari 2015

Receptenindex

Deze week kreeg ik van iemand de vraag: "Waar vind ik op jouw blog de receptenindex?"
Tja, daar had ik niet echt een antwoord op! Ik legde uit dat je in het menu aan de rechterkant van de pagina kunt zoeken op trefwoord of zelf een zoekwoord kunt ingeven.
Naar aanleiding van deze vraag vroeg ik ook aan de volgers op facebook of zij zo'n index handig zouden vinden. Een overtuigend JA was het antwoord.

Nu ben ik dus begonnen om een alfabetische index te maken van álle recepten op mijn blog. Dit zijn er ruim vierhonderd, dus het gaat even tijd kosten :-)
Als tegemoetkoming heb ik nu vast een voorlopige index op onderwerp gemaakt . Wellicht maakt het voor jou het zoeken nú vast wat makkelijker!
Daarnaast ben ik trouwens van plan om een aantal oudere recepten te herzien en er nieuwe foto's bij te plaatsen. Kom dus regelmatig een kijkje nemen!

Het tabblad 'natriumarme producten' is nu verdwenen van de site. Ik kook en eet niet meer natriumarm én ik kan niet meer achter veel van deze producten staan. Het zout wordt vaak vervangen door suikers met alle kwalijke gevolgen van dien. Mijn advies aan iedereen met een zoutarm dieet zou nu zijn om zo min mogelijk suiker te eten (van suiker houd je vocht vast!) en om te koken met verse ingrediënten!
Ik blijf het nog altijd ongelooflijk vinden wat koolhydraatbeperkte voeding met mijn gezondheid heeft gedaan. Maar liefst 66% minder plaspillen, geen zoutbeperking, geen vochtbeperking.
Als je hier meer over wilt weten kun je me altijd mailen of benaderen via het contactformulier!

Hartelijke groeten,
Martine

2 opmerkingen: