GOK- groen of GOK-oranje

Op veler verzoek heb ik aan mijn recepten de trefwoorden GOK-groen en GOK-oranje toegevoegd. Deze vind je onder het recept.
Steeds meer actieve Gokkers (volgers van het eetprogramma 'Grip op Koolhydraten') hebben mijn blog gevonden en blijkbaar is het voor hen fijn om direct te zien of een recept 'groen' of 'oranje' is. Vandaar dus deze extra service.

Waarom een recept groen of oranje is, kun je vinden in het GOK basisboek 'Opgewicht'.
Ik raad trouwens iedereen aan om zelf na te blijven denken hierover... Ik kan me ook vergissen!

Reacties

  1. Helemaal geweldig Martine, daar ben ik heel erg blij mee.
    Ook ik ben twee weken geleden gestart met GOK en ik voel me nu al stukken energieker....heerlijk. Fijn dat we nu ook op jouw site recepten kunnen vinden. Dank je. Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten