Groentekraam

Iedere vrijdag staat naast onze flat een grote groentekraam. Naast de traditionele Hollandse groenten hebben ze ook een ruim assortiment Midden-Oosterse groenten en vers Turks brood.

Bij mijn eerste bezoekjes heb ik werkelijk mijn ogen uitgekeken. Groenten waar ik nog nooit van gehoord had - laat staan dat ik ze had gezien! - lagen prachtig uitgestald in de kraam. En het mooiste van alles: Het is allemaal lekker goedkoop!



De meeste weken loop ik dus  even naar deze kraam. Wat wil je, met zoveel luxe op 100 meter afstand...

Het brood laat ik tegenwoordig achterwege. Heel af en toe spijt me dat, want oh.... Was is dat brood lekker!!





Kopen jullie ook wel eens je groenten op de markt of bij een vergelijkbare kraam?



Tip: Ben je op vrijdag (Winkelcentrum Stadsdennen) of zaterdag (Weekmarkt) in Harderwijk, dan is een bezoekje aan deze kraam zeker de moeite waard!

Reacties

  1. Het zijn voor mij vaak de dagen dat ik moet werken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga graag naar de markt. meestal 2x per week. maar soms ook wel vaker. dan kijk ik waar er markten zijn en stap ik op de trein met mijn oude wijvenkar en haal de lekkerste groenten, vis en vlees. jammie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten