14 september 2015

Hier wordt gewerkt...

Ja hoor, het is weer eens zo ver! Deze site is 'under construction'.
Niet omdat het uiterlijk van deze blog zal veranderen, maar wel omdat er gewerkt wordt aan de aanpassing van de recepten.
Zoals jullie ongetwijfeld weten, plaatste ik in de beginjaren op mijn blog voornamelijk zoutarme recepten. Ik dacht toen nog dat vetarme en light-voeding gezond voor me was.
Inmiddels ben ik daar 100% op teruggekomen. Het wordt dan ook tijd om mijn oude recepten aan te passen. Ik wil op mijn blog alleen nog recepten waar ik zelf achter kan staan...
Niet alle koolhydraatrijke gerechten en recepten met suiker zullen verdwijnen. Iedere dag eet ik namelijk bij één maaltijd wél koolhydraten. En bij uitzondering mag dit best een cupcake of een bladerdeeghapje zijn ;-)

Maak je vaak gebruik van een bepaald zoutarm recept? Geen nood! Op http://zoutarm.blogspot.nl/ kun je alle oude recepten in originele vorm terugvinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen