NIEUW Kookboek: Natuurlijk samen koken - Gezonde Wereldgerechten

UPDATE 29 juli 2018:
Het eerste deel - het boek waaraan ik heb meegewerkt - verkoop ik zelf nog. Wil je een (gesigneerd) exemplaar, neem dan via de mail contact met me op.
Beide boek zijn ook te bestellen op bol.com.


Het is alweer bijna een jaar geleden dat het kookboek 'Natuurlijk samen koken' is uitgebracht. Wat is er in dat jaar veel gebeurd! Inmiddels heb ik al ruim 200 exemplaren van dit prachtige boek verkocht en ik heb er nog altijd genoeg over.

LEUK NIEUWS:
Eind volgende maand komt  het tweede deel van 'Natuurlijk samen koken' uit! De titel van dit boek is 'Gezonde Wereldgerechten.' Ook in dit deel zijn de recepten vrij van tarwe, geraffineerde suikers, koemelk en kunstmatige toevoegingen. De bekende wereldgerechten, maar met een gezonde draai. Deze recepten passen dus prima in een koolhydraatbewust voedingspatroon omdat er gebruik wordt gemaakt van goede, complexe koolhydraten!

De landen die in het boek staan zijn:
Japan
Italië
Mexico
Amerika
Griekenland
India
Nederland
Scandinavië
Israël
Spanje
Perzië (Iran)
Australië
Afrika

Hoewel ik ook aan dit deel weer mee had kunnen werken, heb ik er toch voor gekozen om dit níet te doen. Hoe leuk en leerzaam het ook was vorig jaar, het heeft lichamelijk veel van me gevraagd. Omdat mijn gezondheid me dierbaar is, heb ik dit keer dus niet meegedaan.
Gelukkig mag ik het boek wél weer verkopen aan mijn blogbezoekers!

GRATIS WEGGEEF-EXEMPLAAR!
Iedereen die vóór 1 december 2016 een kookboek bij mij bestelt, maakt kans op een gratis weggeefexemplaar (deel 1 of deel 2 naar keuze). Een leuk cadeau voor Sinterklaas of Kerst!
Op vrijdag 2 december zal ik bekendmaken wie er gewonnen heeft...



Reacties