Winnaar en vakantie!

Het boek 'De sensaties van smaak' is gewonnen door Gea Middel. Hartelijk gefeliciteerd!
Gea heeft sterke herinneringen bij de geur van vers brood, die haar aan vroeger doet denken toen er ééns in de week een vers Frans broodje werd gehaald. Eerlijk gezegd begrijp ik dat helemaal...
Zelfs nu ik eigenlijk bijna nooit meer brood eet, doet de geur van versgebakken brood mij ook watertanden. Wanneer ik vroeger naar de basisschool fietste, stopte ik onderweg altijd even bij de ventilator van de warme bakker. Even stilstaan om uit te rusten, maar vooral om die heerlijke lucht op te snuiven.

Wil je me je adresgegevens mailen, dan komt het boek jouw kant op. Jij hebt wat te lezen deze zomer!

In de maand augustus is 'De keuken van Martine' gesloten. Dat wil zeggen dat er geen nieuwe recepten worden geplaatst, en dat ik iets minder snel zal reageren op berichten en mail. Mijn keuken helemaal sluiten zal niet gaan, manlief wil in augustus ook wel eens thuis eten natuurlijk 😊

Ik wens jullie ook allemaal een fijne vakantie en in september hoop ik jullie weer blij te maken met nieuwe, lekkere, gezonde recepten!

Reacties