Nieuwe blogfoto én een logo!

Het nieuwe logo van De keuken van Martine
De keuken van Martine is letterlijk én figuurlijk in een nieuw jasje gestoken. Een koksjasje zelfs!

Na vijf jaar bloggen, vond ik het hoog tijd worden om een betere foto van mijn keuken als omslagfoto op mijn blog te plaatsen. Destijds zag ik mezelf liever niet op foto's, maar nu - ruim tien kilo lichter - durf ik mezelf te laten zien!
Een foto dus dit keer van 'De keuken van Martine' mét Martine!

Frea Kroese van Freative Fotografie maakte de omslagfoto voor mijn blog, en alle andere nieuwe foto's die je elders op de sociale media ziet. Mijn nichtje Anne Born van Anne Illustrations ontwierp het logo voor me. Jullie zien het, ik heb het dit keer professioneel aangepakt!

Zelf ben ik heel tevreden met het resultaat. Als het goed is, ben ik nu op alle sociaal media goed te vinden én herkenbaar.


Naast bovenstaande omslagfoto maakte Frea nog veel meer leuke foto's die ik helaas niet allemaal kan gebruiken. Graag deel ik er nog een paar met jullie...




Reacties

  1. Martine, dit ziet er goed uit. Fijn dat je nu mooie foto's wilt en kunt plaatsen. Succes met je vernieuwde site. Ik was en blijf een fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan zijn dat mijn opmerking al geplaatst is. Ik vind het een beetje verwarrend om te plaatsen. Ik wens je in ieder geval veel succes met je vernieuwde site. Nogmaals ik ben en blijf een fan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De reacties die worden verstuurd moet ik eerst goedkeuren voordat ik ze plaats. Dit omdat er anders heel veel buitenlanders rare dingen gaan schrijven... :D
      Je boodschap is duidelijk, dank je wel!

      Verwijderen
  3. Leuk om zo alles even op te frissen he. En de foto's zijn erg mooi geworden! Je kan weer vooruit. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het geeft echt een boost zo'n nieuw uiterlijk! Dank je wel!

      Verwijderen
  4. Yvonne Bosvelt-van Zanten13 mei 2017 om 11:22

    Mooie foto's, Martine. Een vriendelijk gezicht kijkt ons aan. Het oog wil ook wat. Maar het belangrijkste is dat je ieder inspireert met je goede kijk op voeding en je lekkere recepten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Martine, het ziet er echt professioneel uit en hopelijk kunnen we nog lang genieten van je heerlijke recepten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genevieve Francoise14 mei 2017 om 21:30

    Ziet er goed uit,mooie foto. Kijk uit naarlekker recepten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk logo en prachtige foto. Wat zul je trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten