Mijn Kookblog!

De laatste tijd werd me door diverse mensen gevraagd waarom ik nog geen kookblog ben begonnen. Eerlijk gezegd heb ik daar nooit een goed antwoord op gehad, behalve dat ik meer van koken zelf hou dan van erover schrijven. Echter merk ik steeds meer dat ik het heerlijk vind om met anderen over eten, recepten, restaurants en dergelijke te práten, dus waarom dan toch ook niet erover schrijven?
Vandaar dat ik de grote stap nu toch genomen heb, en een blog ben begonnen.

Zelf heb ik een zoutarm dieet, dus op deze blog zul je veel recepten vinden die geschikt zijn als je zoutarm wilt eten. Mijn man heeft echter géén zoutarm dieet, en ik vind het soms ook leuk om iets speciaals voor hem klaar te maken, en dan wél 'zoute' producten te gebruiken. Voor elk wat wils dus eigenlijk!

Laat me vooral weten wat je van m'n blog vindt, en of je dingen mist. Hoe meer reacties, hoe leuker ik het kan maken!

Veel kookplezier gewenst.

Aanvulling september 2015:
Dit bericht schreef ik toen ik nog zoutarm moest eten. Sinds september 2013 ben ik gestart met koolhydraatbeperkte voeding, en sinds die tijd houd ik véél minder vocht vast. Niet alleen mijn zoutarme dieet is verleden tijd, maar ook mijn plasmedicatie is ook nog eens met 75% verminderd!!
Lees meer...

Martine

Reacties