Wat eten we met Kerst?

Hoewel de maand november nog niet eens afgelopen is, denk ik al na over recepten voor de Kersttijd. Daarbij rijst natuurlijk de vraag wat ik zelf zal koken met Kerst, maar nog meer houdt de vraag wat mijn lezers zouden willen koken met Kerst me bezig.
Ik blader veel door recepten met exotische producten en uitheemse gerechten, maar als ’t puntje bij paaltje komt heb ik zélf toch het liefste een Hollandse rollade met krieltjes… Maar ja, geldt dat voor mijn lezers ook?
Welk gerecht/product zouden jullie nu graag op mijn blog zien verschijnen om daar met Kerst zelf iets mee te maken? Traditionele recepten, maar dan zoutbewust… of tapas… of een verantwoord gevulde kip of kalkoen…
Help me om te kiezen! Vul de enquête in het menu aan de rechterkant in en maak je wensen bekend... Ik kan dan aan de slag in De keuken van Martine...

Smakelijke groetjes van Martine

Reacties

  1. Ik zou graag een geheel plantaardig menu zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik kijk er naar uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een thema! Ik wil Kerst met een thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij mag je een heerlijke eenvoudige maaltijd weergeven.
    En dan heb ik je nu genomineerd voor de Liebster Blog Award!
    Daar zijn wel een aantal opdrachten en vragen bij, die je moet doen, kijk maar op mijn blog. Ik wens je verder Gods zegen toe. Nelly Klop http://nellyklop.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelly,

      Als eerste vind ik het erg lief van je dat je me hebt genomineerd voor de Liebster Blog Award. Onlangs werd ik door een collega-blogger ook al genomineerd en ik waardeer het zeer.
      Toch vind ik het niet echt thuishoren op mijn blog, dus ik ga er verder niets mee doen. Ik wil deze blog echt houden voor recepten en tips, en de opdrachten en vragen van de award passen daar niet in.

      Groetjes,
      Martine

      Verwijderen

Een reactie posten