1 jaar 'Opgewicht'

Vandaag ben ik precies 1 jaar 'Opgewicht'.
Wellicht weeg jij al jaren hetzelfde, en heb je daar nooit bij stilgestaan...
Voor mij is het echter heel bijzonder. Een groot deel van mijn leven heeft mijn gewicht namelijk enorm geschommeld. Soms viel ik een heel aantal kilo's af, maar die kwamen er vaak ook snel weer bij. Het was me nog nooit eerder gelukt om een heel jaar op hetzelfde gewicht te blijven.
En hoe vreemd het ook mag klinken, met mijn huidige koolhydraatbeperkte eetpatroon kost het me eigenlijk nauwelijks meer moeite! Wat een verademing!

Bij de tabbladen op deze pagina vind je nu ook een tabblad 'GOK' (Grip op Koolhydraten). Hier heb ik de berichten verzameld die ik in de afgelopen anderhalf jaar al met jullie deelde.

Wil je nog meer weten? Voel je vrij om me te mailen of een bericht achter te laten via het contactformulier.

Voor het forum van Grip op koolhydraten beschreef ik begin vorig jaar hoe afvallen mijn leven altijd heeft beheerst. Op mijn blog kun je het HIER lezen.

Reacties