Boekpresentatie 'Natuurlijk samen koken'

De auteurs en uitgever van Natuurlijk samen koken!
Wat een geweldige dag hebben we afgelopen zaterdag mogen beleven in Gouda bij de boekpresentatie van Natuurlijk samen koken. Ontzettend bijzonder dat er zoveel mensen geïnteresseerd waren in de auteurs én in ons prachtige boek! De opkomst was werkelijk fenomenaal.
De laatste boeken van de eerste druk gingen als warme broodjes over de toonbank :-)

Mijn kraampje
Ik vond het bijzonder dat ik een groot aantal mensen mocht vertellen over mijn strijd met de kilo's en hoe ik deze strijd nu eindelijk gewonnen heb. De foto's van vroeger waarop ik 30 kilo meer woog zeiden eigenlijk meer dan dat ik in woorden kon doen.
Heb je mijn verhaal gisteren gemist? Hier kan je het alsnog lezen...
Wil je meer weten over GOK? Voel je vrij om me een mail te sturen en al je vragen te stellen. Waar mogelijk wil ik je helpen!



Het project KOOKBOEK is voor mij nu even ten einde. Natuurlijk kan iedereen nog een exemplaar van de tweede druk bestellen via het bestelformulier, maar de activiteiten komen even stil te liggen.
Hoe GOK mijn leven veranderde...
Na alle leuke ervaringen en drukte volgen er voor mij nu even wat minder leuke weken. Komende woensdag zal ik geopereerd worden en een nieuwe pacemaker krijgen. Eind december word ik opnieuw opgenomen om een behandeling tegen hartritmestoornissen te ondergaan.
Het wordt dus even heel rustig in De keuken van Martine. Wel hoop ik iedere week een recept te plaatsen, zodat er genoeg te zien en te lezen blijft op mijn blog!

Proost!
Gelukkig heb ik geen angst voor de ingrepen en zie ik de resultaten met vertrouwen tegemoet. Ik weet dat ik niets anders kan doen dan mezelf over te geven in Gods handen en ik heb al meermalen mogen ervaren dat het dan altijd goedkomt!


Dit blogbericht is onderdeel van de #bloghop november 2015.
Meer informatie vind je HIER.



Reacties