De keuken van Martine - Tijd van gaan...

Lieve mensen,

Het is dan eindelijk toch écht zover: De keuken van Martine gaat sluiten!
De recepten blijven (voorlopig) online, maar er zullen vermoedelijk geen nieuwe meer bijkomen. In het afgelopen jaar heb ik steeds vaker gemerkt dat er dingen zijn die belangrijker voor me blijken dan koken en recepten bedenken. Daarbij is het koken ook fysiek best lastig geworden, en dat haalt natuurlijk ook het plezier er wel af.
Of ik helemaal met de begeleiding ga stoppen wéét ik gewoon nog niet. Ik heb altijd enorm veel plezier gehad in het 'op weg helpen' van mensen, dus wie weet blijf ik dat af en toe wel doen. 

Toen ik in 2012 met dit blog begon, had ik werkelijk géén idee dat het zo'n vlucht zou nemen. Dat zóveel mensen dagelijks mijn blog zouden bezoeken en dat ik maar liefst mocht meewerken aan twee kookboeken. Dit foodblog heeft me enorm veel goeds gebracht, mede dankzij jullie! Daarvoor wil ik jullie allemaal héél erg bedanken. 



Het enorme succes van De keuken van Martine is voornamelijk te danken aan het succes dat 'Grip op Koolhydraten' mij heeft gebracht. Niet alleen bereikte ik mijn streefgewicht, ook mijn hele kijk op voeding veranderde. Vroeger draaide een groot deel van mijn leven om 'eten en honger'. Nu houd ik nog altijd van lekker eten, maar het is niet langer de rode draad van mijn leven. Er zijn andere dingen waar ik liever mee bezig ben en waar ik méér voldoening uit haal.

Ik zal Yvonne Lemmers hier altijd dankbaar voor blijven.


Het ga jullie goed, ik ga verder op mijn eigen weg!


Liefs van Martine 

P.S. De recepten- en kruidenkaarten blijf ik verkopen zolang de voorraad strekt!

Reacties

  1. Dank voor jouw hulp en inspiratie!! Gods Zegen op jouw weg! Liefs Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met wat er allemaal op je pad komt. Ik zal af en toe nog wat opzoeken tussen je recepten. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel dank voor je inspirerende verhalen en recepten. Veel geluk, en gezondheid gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor al je recepten en tips. Wens je veel succes op je verdere levenspad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank Martine. En ga goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel begrijpelijk Martine! Dank voor alles wat je hebt gedaan en ik wens je het allerbeste toe met je gezondheid en met alles waar je nu fijn de tijd voor kunt gaan nemen ….dank je wel 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Martine
    Ik dank je hartelijk voor je vertrouwen je tomelijke inzet voor alles
    Het gaat je goed lieve Martine
    Mvg v Gonny Doreleijers 💋🫶🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Martine het ga je goed met de andere stappen die je gaat ondernemen
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Martine. Je bent en blijft een inspiratie voor velen. Het ga je goed 👍🏼 veel liefs. Deirdré Smith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gods rijke Zegen op alles wat je nog gaat ondernemen lieve groetjes meis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een nieuwe fase Martine! Je hebt veel mensen op weg geholpen met gezonde en lekkere recepten. Veel succes met je eigen weg. Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Martine voor de inspiratie die je aan veel mensen hebt gegeven. Je bent een fijn voorbeeld voor al die mensen die kampen met hun gewicht. Er is altijd wel wat aan te doen en jij hebt ons daarbij enorm geïnspireerd en geholpen!
    Het ga je goed Martine 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je alle goeds toe met wat er op dit moment belangrijk voor je is. Geniet van alles wat er op je pad komt. Bedankt voor alle leuke tips, recepten en kijkjes in je keuken. wie weet ooit tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Martine dat je zo weloverwogen een nieuwe weg inslaat. Hartelijk dank voor je begeleiding en heerlijke recepten. Je bent zo bevlogen dat je vast iets nieuws gaat doen. Wil je delen wat dat gaat worden? Alle goeds toegewenst! Lieve groet
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het maken van kaarten vind ik steeds leuker worden en ik wil nieuwe technieken leren. Ook voor het haken zou ik met meer tijd willen maken.
      En eerlijk is eerlijk, ik heb toch ook gewoon minder energie gekregen dus ik moet er steeds zuiniger mee omspringen!

      Verwijderen
  15. Lieve martine, bedankt voor al je hulp en veel plezier met alles wat je nu gaat doen.
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gossip Martine...wat zal dat een gemis zijn...maar zo begrijpelijk..ik wens je alle alle goeds toe en bedankt voor alles..groetjes Deanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Martine
    Zo trots op je! 😘 Grip op Koolhydraten heeft jouw lijf en leven veranderd. Maar vergeet niet dat je met jouw positieve energie, ideeën, betrokkenheid, inzet en gedrevenheid Grip op Koolhydraten ook veranderd hebt. Je hebt veel GOK-kers op het goede pad gekregen met je begeleiding vanuit je eigen appartementje.
    Samen hebben we heel veel uren en dagen doorgebracht met het beheer van het forum en de Facebook groep en met het maken van ons boek ‘Grip op Koolhydraten - Snel en Simpel in 30 minuten op tafel. Het was jouw tweede boek en mijn zesde boek. Het boek is een pareltje met dank aan jouw smaakvolle koolhydraatarme recepten.

    Je bent het levende bewijs dat koolhydraatbeperking een leven zo enorm in positieve zin kan veranderen. Jij bent een trouwe GOK-volger en je leeft er dan ook 100% naar. Als vanzelfsprekendheid doe je dat, omdat je WEET dat koolhydraatrijke voeding jouw lijf geen goed doet.
    Voor jou is WETEN ook DOEN. 💪
    Bij veel mensen gaat deze regel helaas niet op. Daar geldt vaak de regel: “Weten is nog geen doen.” Dat vinden wij allebei zo jammer hè Martine.

    Lieve Martine, dank je wel voor alles wat je voor GOK gedaan en betekend hebt.
    Goed besluit om nu helemaal je eigen weg te gaan.
    Ik wens je heel veel mooie jaren toe. Geniet van al je hobby’s en dingen die je energie geven. En van alle lieve mensen om je heen.
    Ik zal je altijd dankbaar blijven. 🙏

    Liefs Yvonne Lemmers ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel dank voor je mooie en lieve woorden! Het was een fantastische tijd! 😘

      Verwijderen
  18. Lieve Martine wat heb ik veel aan je recepten en begeleiding te danken .10 jaar geleden alweer mijn 1e gokstapjes gezet met jullie hulp en veel van jouw recepten. Ik maak ze nog wekelijks!
    Ik wens je veel succes en plezier in je verdere leven. Dat je nog lang mag genieten
    Lieve groet Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle goeds gewenst, dank voor je recepten; fijn dat ze online blijven!
    Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Martine, In 2018 heb je me regelmatig geholpen met het onder de knie krijgen van Gok. Na gestopt te zijn met Gok,ben ik nu weer sinds een week weer de Gok levenstyle opgaan pakken. Ben nog steeds blij met "jouw" keuken. Thxxx voor dit. Hopelijk blijft je keuken nog even online. Het gaat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve woorden en fijn dat je wat aan mijn hulp hebt gehad.
      Mijn blog is niet meer actief, maar de begeleiding doe ik nog wel. Dus mocht je me nodig hebben, dan weet je me te vinden!
      Groetjes van Martine

      Verwijderen

Een reactie posten